Potřeba lokálního IT týmu flexibilní velikosti, který by úzce spolupracoval s nadnárodním IT na uživatelské podpoře na místě a plnění firemních standardů
Situace
Firma střední velikosti, Česká a Slovenská pobočka nadnárodní korporace, potřeba lokálního IT týmu flexibilní velikosti, který by úzce spolupracoval s nadnárodním IT na uživatelské podpoře na místě a plnění firemních standardů.
Řešení
Spolupráce formou dodaného týmu externích techniků, starajícího se o potřeby uživatelů v režimu helpdesku 8x5 na místě i vzdálenou podporou. Vyškolení a integrace tohoto týmu do nadnárodního IT zákazníka. Flexibilní zapojování různého počtu techniků dle aktuálních potřeb zákazníka.
Přínos pro zákazníka
Zbavení se starostí s IT podporou, její zástupností a kontinuity znalostí. K dispozici je tým plně zástupných techniků, který je nasazován v rozsahu dle aktuálních potřeb a situace. Řešení je pro zákazníka podstatně ekonomičtější, než zaměstnání většího množství IT techniků, kteří by měli nárazové využití.